Transitief Onderwijzen / Transitief Ondernemen / Transitief Onderzoeken / Transitief Besturen / Transitief Rechtspreken – Ultratransitief Agogisch Onderwijs (UAO I/II/III)

Elke wereldlijke actie kan transitief gehanteerd worden zodat de lichaamsverbondenheid de sensitieve hoofdschakel wordt in een nieuwe transsociale maatschappij waar elke actie invoelbaar en inschatbaar is en iedereen iedereen spontaan medeondersteunt door een inzichtelijk en vooral oorzakelijke medehooglijdzaamheid waarin alle facetten van het zijn tegelijkertijd medegerespecteerd worden door iedereen. Het hoogtransitieve onderwijs zal hierbij aan de kar moeten trekken door volledig heldertalentmatig georienteerd te zijn en alle facetten van onze ‘quantum vacuum continuum evolutie’ (qvce) integraal invoelsmatig te onderrichten waardoor alle vormen van bestaan van binnenuit kunnen begrepen worden. Hierdoor ontstaat spontaan helderzintuiglijk omgevingsonderzoek en zullen vele nieuwe helderinzichtelijke mogelijkheden aangereikt worden om samen te groeien in (helder)transitief besturen en dito ondernemen waardoor vanzelf het rechtspreken totaal oorzaaksinzichtelijk en totaal(omgevings)belevend wordt waardoor ook de hoogtransitieve leefstijlgeneeskunde aan de oppervlakte zal verschijnen. Elke UAO-presentatie/meditatie wordt ultratransitief gegeven zodat elkeen een geïntegreerd zicht krijgt op de oneindige mogelijkheden van dit transitieve tot zelfs generatieve heldersamenleven en alle transsociale omgevingsbijstand hieromtrent. Een kleine natuurvergoeding is aangewezen.

Beatrijs & Pierre

Kloosterstraat 55 2880 Bornem Klein-Brabant België

Volksschool Kalis / Volkshogeschool Dispargum / Volksuniversiteit Borea

pierre.vleminckx1960@gmail.com 0032(0)33453775

Ultrasocio•econobio/eco/geomologie ea.

Generatief Onderwijzen / Generatief Ondernemen / Generatief Onderzoeken / Generatief Besturen / Generatief Rechtspreken ea.