Filippo Bruno Instituut voor Eeuwigheidsmystiek (FIE) – Ultrageneratief Saturniaans Heldererfwijs* (USHe)

Elk Saturniaans heldererflandschapsonderwijs kan ultrageneratief gegeven worden. Elke USHe-presentatie/meditatie wordt ultraclirogeneratief gegeven zodat elkeen zicht krijgt op de enorme Werelderfdrachten die in stilte in onze quantumcontinuumevolutionaire geschiedenissen werden gedragen. Een kleine natuurvergoeding is aangewezen.

Beatrijs & Pierre

pierre.vleminckx1960@gmail.com 0032(0)33453775

Kloosterstraat 55 2880 Bornem Klein-Brabant Belgie

Ultrabio/ecogeomologie ea.

*Helderbelevend omgevingsbelichaamd (erf)landschapsonderwijs wordt aangereikt in geestlichamelijke eenheid met de (postume) erfgoeddrager/-draagster waardoor alle oudheidskundige nuances zeer zorgvuldig in CTH of ’(omgevings)celbelevend transpostuum helderlandschapsonderwijs’ kunnen aangeboden worden. Een nieuwe hogere universitaire helderonderwijssynthesis.

(Nola I.1548-Rome 17.II.1600)