Integratie der Eindtermkunde* (IEi) – Ultrageneratief Biosociochemisch Transwijs (UBscT)

Elke vorm van eindtermkunde kan eindelijk ultrageneratief onderwezen worden. Elke UBscT-presentatie wordt ultrageneratief gegeven zodat we de nieuwe geestlichamelijke stofstromen van (hoger) heldercelweten of geestgolfstromen kunnen leren helderschouwen en helderomgevingsbelichamen. Een kleine natuurvergoeding is aangewezen.

Beatrijs & Pierre

pierre.vleminckx1960@gmail.com 0032(0)33453775

Kloosterstraat 55 2880 Bornem Klein-Brabant België

Generosociobioecogeomologie ea.

IEii Integratie der Eindtermkunde – Ultrageneratief Biosociofysisch Transwijs (UBsfT)

IEiii Integratie der Eindtermkunde – Ultrageneratief Ecosociochemisch Transwijs (UEscT)

IEiiii Integratie der Eindtermkunde – Ultrageneratief Ecosociofysisch Transwijs (UEsfT)

Geestgolfstroomkundige Kring Het Pure Weten

*De Geesteindtermkunde laat alle kennis verinnerlijkt samenkomen tot nieuwe geestlichamelijke syntheses die het vrije geestcelweten een nieuw hoogtransitief onderwijskundig platform zullen aanreiken dat puur belevend annex landschapsbelevend en zelfs grootlandschapsbelevend zal zijn wat alle (hogere) onderwijsrichtingen zal verkunsten en verlevendigen. Een nieuwe Kosmische Geesteindtermkunde dus (zie hieronder).

IEv Integratie der (Kosmische) Eindtermkunde – Ultrageneratief Biokosmosociochemisch Transwijs (UBkscT)

IEvi Integratie der (Kosmische) Eindtermkunde – Ultrageneratief Biokosmosociofysisch Transwijs (UBksfT)

IEvii Integratie der (Kosmische) Eindtermkunde – Ultrageneratief Ecokosmosociochemisch Transwijs (UEkscT)

IEviii Integratie der (Kosmische) Eindtermkunde – Ultrageneratief Ecokosmosociofysisch Transwijs (UEksfT)